środa, 15 kwietnia 2015

Nowa gwiazda Reinerta ...... Strogonow




Nowa gwiazda Reinerta ... Stroganow
ZACHOWAJ ARTYKUŁ
POLEĆ ZNAJOMYM
EDYTUJ WPIS


Na koniec czeka cię banicja za idiotyzm......

//@Astra 18:57:08
Trudno wygrac, atlantyzm jest wlasciwie totalitarianizmem, ktory okresla kontrolowana wolnosc.


p.s.

Nie rznac glupa, dobrze?
Nie lubie tego.

Na koniec czeka cie banicja za idiotyzm.
nadużycie link skomentuj
Stroganow 15.04.2015 20:06:38//




I co? i wszystko :))))))

Nasz rendżer poczuł się tak pewnie w żydowskim wydaniu Korczarowskiego,że mnie zbanował...

Można zapytać dlaczego? bo nie wiem... ubliżyłam? czy coś nie wiem?

Czym aż tak dotknęła Cię moja odpowiedź? stary daaaaj spokój :))

Gdyby ktoś miał wątpliwości...

Co takiego stało się odkąd wykopano Ruszkiewicza, że mnie zbanowałeś za nic?

Czym poczułeś sie aż tak dotknięty? Reeeendżer... myślałam, że się lubimy pomino wszystko .. :))))))))

Tracisz klasę gościu... :))))))))))))))))



Uważam, że wszyscy tutaj piszący stracili klasę... no przykro mi :((

Czas się pożegnać ... było miło :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze