poniedziałek, 15 lutego 2016

W Koszalinie w Parku Wodnym muzułmanka kąpie się w burce...

A dyrekcja Parku Wodnego stosuje blokowanie pytających się o ten incydent internautów.
Monika Łukawska na swoim profilu facebooka pyta się "co to ma być?!!"...w zamian dostaje blokadę na stronie Parku Wodnego w Koszalinie...

cytat: "Park Wodny Koszalin. 
Muzułmanka w burce w basenie!!! Co to ma być ?!
Napisałam do nich na ich stronce, pokazałam zdjęcie i zadałam pytania .
Czy to jest u niech dozwolone?
Czy ja też mogę wpaść w dresie, czy tylko muzułmanki maja takie prawo?
I jak często woda jest wymieniana?
.. .ale póki co – cisza!
Kolejny dzień… 15.02…
Dzwoniłam dziś do nich w tej sprawie. Niby dyrekcja miała wydać oświadczenie… hmm, no ok… czekałam i czego się po godzinie doczekałam? BLOKADY DO ICH STRONKI!! Żenada!!!


Czyli coś jest nie tak, czego się obawiają? Że zainteresowanie basenem spadnie? Polacy (mowa o panach) nie mogą wejść w dłuższych spodenkach, bo regulamin zabrania… a tu proszę,  normalnie dyskryminacja!!
Lepiej usuwać i blokować tych co żądają odpowiedzi, niż wyjaśnić, jak to się stało że pozwolono wejść tej pani do wody.
źródło i dalszy ciąg akcji pod linkiem: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze