sobota, 6 lutego 2016

Bein i Szubert w jednym szeregu z „Otwartą Rzeczpospolitą”. Atak na Roberta Brzozę.

Jak już wiele razy powtarzałem, jeśli ktoś jest zajadłym antysemitą, to najprawdopodobniej jest żydowskim prowokatorem...Wklejam tekst z Gajówki Maruchy, bo jest dobrze zredagowany... 
Dla przypomnienia:
Andrzej Szubert (ksywka Opolczyk) publikował kiedyś swe artykuły w gajówce. Dopóki nie okazało się, iż jest antykatolickim zjebem, któremu nie wystarczy nie wierzyć w Boga, ale musi przy okazji obrażać i polewać gnojem każdego, kto wierzy. Nigdy i niczym nie prowokowałem go do osobistych napaści. Prawdopodobnie psychopata. Jeszcze będzie wył w przerażeniu, wołając księdza…
Piotr Bein również występował w gajówce, dopóki nie poczuł się obrażony (nigdy nie wyjaśnił, w jaki sposób i kto go obraził), a z powodu braku wymaganej przez niego reakcji admina groził donosami na gajówkę i jej zamknięciem. Szkoda chłopa, że mu się glizdy we łbie zalęgły, bo dobrze się znał na sprawach jugosłowiańskich.
Admin



Komentarz [red. Wolna Polska]: diabelski szlam oszczerstw P. Beina i A. Szuberta jest redakcji W-P bardzo dobrze znany.
Gdyby nie było bankierów, komunistów, ubeków, sprzedawczyków, pożytecznych idiotów, świat byłby uczciwszy. Nie przelałoby się morze krwi na terenie Rzeczpospolitej. Realia jednak wyglądają czarnawo, mało optymistycznie.
Czy Polska zmierza do budowy państwa policyjnego?
Czy prezydenta, rząd stać na obronę prawdy?
„Otwarta Rzeczpospolita” wzywa zagranicę
Od roku trwa walka „Otwartej Rzeczpospolitej” z moją działalnością internetową. Wszystko poszło o artykuł „Judeopolonia – atak Żydów na Polskę?„.
Organizacja, która broni interesy chazarskiego Izraela oskarża mnie o:
  • mowę nienawiści,
  • dyskryminację ze względu na przynależność etniczną, narodową lub rasową,
  • dyskryminację ze względu na przynależność wyznaniową lub bezwyznaniową.
Organizacja „Otwarta Rzeczpospolita” ma duży budżet, ponieważ jest sponsorowana między innymi przez miasto Warszawa, czy przez „świat książki”. Po rocznych odwołaniach, uchylaniach postanowień sądu, akcji policji, organizacja oczekuje na wynik międzynarodowej pomocy prawnej.
[Mają duży budżet, bo to same żydowskie… pardon, „międzynarodowe gnidy – admin]
Lokal "Otwartej Rzeczypospolitej" mieści się na Krakowskim Przedmieściu 16/18 w Warszawie. Gnidy stać na taki adres!
Lokal „Otwartej Rzeczypospolitej” mieści się na Krakowskim Przedmieściu 16/18 w Warszawie. Gnidy stać na taki adres!
Międzynarodowa ekspertyza prawna nie jest tania, ale skoro mają budżet nieograniczony, to mogą poprzez sądy i policje wpływać na działalność internetową. Artykuł „Judeopolonia – atak Żydów na Polskę?” opisuje historyczną prawdę. Nie szkaluje, ani nie dyskryminuje żadnej nacji ani religii.
Podczas dochodzenia śledczego, policjanci zastraszali blogowiczów konsekwencjami prawnymi. Rynek alternatywny w Polsce jest biedny, większość blogów dopłaca do biznesu, dlatego nietrudno zaskarżyć ludzi piszących prawdę. W konsekwencji blogowicze pousuwali mój artykuł ze swoich stron.
Ja również jestem skłonny usunąć artykuł o Judeopolonii. Warunkiem jest przedstawienie argumentów, że taka sytuacja nigdy nie miała miejsca w przeszłości. W sytuacji, gdy alternatywni historycy wykażą dowody, na nieistnienie planu Judeopoloni, czyli zagarnięcia Polski przez żydów, to ja publicznie przeproszę za napisane słowa.
Nie może istnieć sytuacja, w której siłowo, polskie sądy i polska policja nakazują niszczyć prawdę o historii Polski. Mam nadzieję, że ani prezydent Andrzej Duda, ani premier Beata Szydło, ani Jarosław Kaczyński nie dążą do zbudowania państwa policyjnego.
Tutaj opisałem sprawę z „Otwartą Rzeczpospolitą” – LINK.
Piotr Bein szkaluje moją osobę
Do oskarżeń „Otwartej Rzeczpospolity” dołączyły dwie osoby: Andrzej Szubert i Piotr Bein.
Pan Bein od jakiegoś czasu oskarża mnie o nieuczciwość i należenie do „żydoskatoliczonego Polin”.
„Tyle interpretacji ilu manipulatorów… W żydoskatoliczonym Polin jest to niedopuszczalne elitom (do takich chciałbym pana zaliczyć)” – pisze pan Bein.
Oskarżenie mnie o należenie do żydokatolików, do żydów i do świata Polin jest mocną obelgą.
Jednak pan Bein idzie dalej:
„nazwisko obrał pan pod brzózkę Maciarewicza/Singera? :))))” (oryginalna pisownia).
Dlaczego pan Bein tak mocno mnie zaatakował?
Ponieważ przyłączył się do oskarżeń Andrzeja Szuberta. Pan Bein i pan Szubert (ciekawe nazwiska) wytykają mi, że popieram żydowski system finansowy, który nieuczciwie propaguję i sprzedaję w szkoleniu „Inwestor Trader II”.
Pan Szubert pisze:
„Brzoza to zwykły naciągacz… zastanawiam mnie, dlaczego ten naciągacz zachęca ludzi do spekulacji na żydowskich giełdach… dlaczego naciągacz Brzoza zachęca ludzi do udziału w tym żydowskim oszustwie? Idiotyczne jest zachęcanie do inwestycji w “złoto”! Idiotyczne, bo bandyci puścili w obieg tysiące ton pozłacanego wolframu…
A już szczytem odlotu są Brzozy analizy geopolityczno-biblijne. Nawet uczciwi żydowscy naukowcy mówią otwarcie – żydowska biblia Tanach, czyli tzw. “Stary Testament” jest wyssany z palca.
I na podstawie wyssanych z palca żydowskich rasistowskich zbrodniczych bredni Brzoza dokonuje analizy geopolitycznej. Czy można bardziej upaść na łeb?
Cały ten jego “szok wiedzy” to zwykłe żydowskie oszustwo – zapędzanie idiotów do spekulacji na żydowskich giełdach, aby w efekcie końcowym napchać żydowskim oszustom kieszenie pieniędzmi naiwniaków.
Inną rzeczą są publikowane u niego teksty. Z wyjątkiem b. nielicznych w ogromnej większości naciągane, zakłamane, co najwyżej zawierające pół-prawdy i ćwierć-prawdy wymieszane z gówno-prawdą”.
Rozprawmy się z tymi oszczerstwami.
1 – Szkolenie „Inwestor Trader I i II” powstało w celu walki z wyzyskiem na rynku inwestycyjnym. Branżę przejął Forex, zbudował całą siatkę naganiaczy, którzy nieuczciwie proponują inwestycje w mocno spekulacyjne walory. Na Forex 80% inwestorów traci kapitał. Z tego powodu opracowałem autorski program „Strategie Inwestycyjne”, który rozbiłem na trzy działy: zabezpieczenie, inwestycje, spekulacje.
Dla udokumentowania prawdy, przedstawiam bezpłatny fragment – „Strategie Inwestycyjne”.
Całe szkolenie „Inwestor Trader II”, artykuły na moich blogach krytykują system międzynarodowej finansjery, krytykują inwestycje na giełdzie, ponieważ istnieją bańki spekulacyjne. Mało tego, uważam, że bankiersko-żydowski system międzynarodowej finansjery upadnie.
2 – Inwestycja w złoto jest jedną z najlepszych inwestycji na przechowywanie pieniędzy. Wielu zacnych analityków jak: Cynik9, Trader 21 czy Zezorro mają takie samo zdanie na temat złota. W szkoleniu, dokładnie opisuję zagrożenia nie tylko z możliwości kupna wolframu jako złota, ale również przestrzegam przed kupowaniem papierowego złota, zamiast fizycznego.
3 – Dla ateistów nie mam argumentów. Tutaj przedstawiłem analizę biblijną na temat upadku międzynarodowej finansjery – LINK
4 – Proszę samemu przekonać się czy moja analiza geopolityczna jest „żydowską, rasistowską zbrodnią bredni” – Analiza geopolityczna . Wspomnę tylko, że każda osoba chcąca oglądnąć analizę, musiała pozostawić imię i email. W ciągu kilku dni było ich blisko tysiąc. Nie dostałem ani jednej negatywnej opinii, oprócz panów Szuberta i Beina.
Podsumowanie
Bardzo trudno jest bronić się w swojej sprawie. Jednak nie mogę pozwolić, aby „Otwarta Rzeczpospolita”, Piotr Bein i Andrzej Szubert publicznie szkalowali moje imię. Panowie posunęli się bardzo mocno w kłamstwach, oszczerstwach i manipulowaniu. Nawet „Otwarta Rzeczpospolita” nie pozwala sobie na takie działania.
Jedynym wyjściem jest wystąpienie na drogę prawną. [Odradzamy. Pan nie ma szans. – admin]
Przedstawiłem powyższe argumenty panu Szubertowi. Jednak nie doczekałem się przeprosin. W zamian pan Bein napisał plugawy list, którego fragmenty przytoczyłem. Nie podaję źródła strony panów, ponieważ takich blogów nie warto reklamować.
Piotr Bein i Andrzej Szubert zastosowali najgorsze metody ubeckie. Oceniają moją osobę, nie znając płatnych ani darmowych materiałów. Rzetelność dziennikarska polega na zbadaniu sprawy, a dopiero później wysuwaniu wniosków.
Od lat zwalczam system międzynarodowej finansjery, napisałem kilka artykułów na temat nikczemnych działań chazarskich żydów, namawiam do nie inwestowania w spekulacyjne walory. To wszystko bardzo łatwo można odczytać z bezpłatnych materiałów, które udostępniam. Co tydzień wydaję gazetę internetową „BrzozaInfo”, w której wylewam prawdę o otaczającym świecie.
Jeżeli komuś nie odpowiadają moje poglądy, to odchodzi w swoją stronę. Ja za nikim nie biegam, nie proszę. Pod każdym wysyłanym mailingiem istnieje możliwość usunięcia konta z autorespondera. Każdy indywidualnie decyduje o wpisaniu emaila do formularza zapisów na listę adresową. Mało tego, w każdej chwili może zrezygnować ze subskrypcji.
Zamiast skorzystać z tych możliwości, obaj panowie wolą szkalować, pluć w twarz, używać ubeckich metod.
Wierzę że opinia publiczna sprawiedliwie oceni pana Andrzeja Szuberta i Piotra Beina.
Takich ludzi, którzy szkalują i nie umieją przeprosić, wstyd jest znać, a co dopiero odpowiadać na ich zarzuty.
Polecam filmik odnośnie wymienionych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze