czwartek, 4 lutego 2016

Libia może się odrodzić...Aisha Kaddafi kontratakuje...

Z Libii docierają do nas zaskakujące informacje. Córka zamordowanego Muammara Kaddafi,  Aisha Kaddafi, stanęła na czele antyterrorystycznego i antynatowskiego ruchu oporu.
Kobieta zapowiedziała, że chce przywrócić ład i porządek jaki miał miejsce przed wybuchem wojny w 2011 roku oraz kontynuować politykę swojego ojca.

Aisha Kaddafi, jedyna córka Muammara Kaddafiego ogłosiła, że pomści swoją rodzinę. Jej bracia Saif al-Islam oraz Al-Saadi są obecnie przetrzymywani w więzieniach gdzie oczekują na proces i grozi im kara śmierci. Z kolei Muhammad i Hannibal przebywają poza krajem, Mutassim został zabity wraz z ojcem a los Khamisa nie jest znany.

Aisha chce objąć dowództwo nad libijskimi siłami zbrojnymi a w ciągu kilku miesięcy utworzy nowy tajny rząd. Towarzyszyć jej będą osoby z bliskiego otoczenia Muammara Kaddafiego, które były wobec niego lojalne. Planuje także zjednoczenie narodu i pokonanie islamistów, którzy obalili w przeszłości rząd i zdestabilizowali kraj...




Jak wiadomo, w Libii działają obecnie bojownicy Państwa Islamskiego. Warto zwrócić uwagę na to, że ISIS pojawia się wszędzie tam, gdzie trwa wojna a USA bierze w niej bezpośredni lub niebezpośredni udział – wymienić warto np. Syrię i Irak, Jemen i Libię. Według pogłosek, islamiści walczą również na Ukrainie przeciwko prorosyjskim separatystom.

Córka zamordowanego libijskiego przywódcy jest także przeciwna NATO i obecnym marionetkowym władzom z Narodowej Rady Tymczasowej, którą utworzyli przeciwnicy Kaddafiego w 2011 roku.
Jej plany przywrócenia porządku zbiegają się z przygotowaniami do drugiej interwencji zbrojnej w Libii. Wielka Brytania i Włochy chcą wysłać kilka tysięcy żołnierzy, którzy będą szkolić wojska podległe Narodowej Radzie Tymczasowej.
Najprawdopodobniej dojdzie do tego, że Aisha Kaddafi zostanie uznana za terrorystę a NATO będzie próbowało ją wyeliminować, tak jak dokonano tego z jej rodziną 5 lat temu.

http://www.sott.net/article/311394-Out-of-the-ashes-Ayesha-Gaddafi-as-a-new-leader-of-resistance-against-NATO-and-the-Islamic-terrorists
http://zmianynaziemi.pl/

Aisza Kaddafi w czasie napaści NATO na Libię w 2011. straciła ojca , przywódcę Libii Muammara Kadafiego, straciła też męża i dwoje dzieci , teraz staje na czele misji odrodzenia libijskiej jedności narodowej, szefuje ruchowi który przeciwstawia się terrorystom i NATO...


A niżej ostatnie przemówienie jej ojca Muammara Kadafiego do narodu wygłoszone 17 kwietnia 2011...


Przez 40 lat lub dłużej robiłem wszystko, by zapewnić ludziom domy, szpitale, szkoły. Kiedy byli głodni — karmiłem ich. W Bengazi zamieniłem nawet pustynię w pola uprawne, stając przeciwko atakom Ronalda Reagana, który zabił moją adoptowaną córkę, kiedy próbował zabić mnie. Pomagałem później moim braciom i siostrom z Afryki, finansując Unię Afrykańską.

Zrobiłem wszystko, co mogłem, by pomóc ludziom zrozumieć ideę prawdziwej demokracji, w której komitety ludowe prowadziły nasz kraj. Stale jednak było to za mało, jak niektórzy mówili, nawet ludzie, którzy posiadali dziesięciopokojowe mieszkania, nowe ciuchy i meble, nigdy nie byli usatysfakcjonowani, i w swojej chciwości chcieli więcej. Oni to powiedzieli Amerykanom i innym, że potrzebują „demokracji” i „wolności”, nigdy nie zdając sobie sprawy z tego, że proszą o morderczy system, w którym wielcy pożerają małych. Byli oczarowani amerykańskim hasłami, nie zdając sobie sprawy, że w Ameryce nie ma darmowych lekarstw, szpitali, mieszkań, edukacji czy żywności, a jedyne darmowe rzeczy to te, które uda się wyżebrać na ulicy lub miska zupy wystana w długiej kolejce.

Nie liczyło się to, co zrobiłem – dla niektórych to zawsze było mało. Dla innych jednak byłem synem Gamala Abdela Nassera, jedynego prawdziwego Araba i przywódcy muzułmańskiego, jakiego mieliśmy od Saladyna, który Kanał Sueski proklamował własnością swojego ludu, tak jak i ja, idąc jego śladami, proklamowałem Libię własnością mojego ludu, starając się uczynić mój lud wolnym od dominacji kolonialnej — od tych złodziei, którzy chcieli nas grabić.

Obecnie jestem atakowany przez największą w historii machinę wojenną.
Mój afrykański brat, Barack Obama, chce mnie zabić, by odebrać wolność mojemu krajowi, by zabrać nam nasze darmowe mieszkania, darmową służbę zdrowia, darmową edukację i darmową żywność, zastępując to amerykańskim systemem grabieży, zwanym „kapitalizmem”.

My wszyscy w Trzecim Świecie wiemy dobrze, co to oznacza — przyjdą tu korporacje, które już kierują światem, które odpowiadają za cierpienie ludzi.
Nie ma zatem dla mnie alternatywy, muszę się temu przeciwstawić i jeśli takie będzie życzenie Allacha, zginę idąc jego ścieżką — ścieżką, która uczyniła nasz kraj bogatym i zagospodarowanym, zdrowym i obfitym w żywność na tyle, by nawet móc nieść pomoc naszym afrykańskim i arabskim braciom i siostrom.
Nie chcę umierać, lecz jeśli będzie to konieczne, by ocalić nasze ziemie, nasz lud, te tysiące, które są moimi dziećmi, niechaj tak będzie.

Niech ten testament będzie moim głosem do świata. Niech będzie wiadomo, że przeciwstawiłem się krucjacie NATO, że przeciwstawiłem się okrucieństwu, przeciwstawiłem się zdradzie, przeciwstawiłem się Zachodowi i jego kolonialnym ambicjom, a także, że stanąłem po stronie moich afrykańskich braci, moich prawdziwych arabskich i muzułmańskich braci. Chcę być dla nich promieniem nadziei.
Kiedy inni budowali pałace, ja mieszkałem w skromnym domu. Nigdy nie zapomniałem swojej młodości w Syrcie, nie przepuściłem bezmyślnie naszych narodowych bogactw, i tak jak Saladyn, nasz wielki muzułmański przywódca, który odzyskał Jerozolimę dla islamu, niewiele brałem dla siebie…
Na Zachodzie niektórzy nazywają mnie „szalonym” i „dzikim”, kłamią choć znają prawdę, wiedzą, że nasze ziemie są niezależne i wolne od kolonialnego ucisku. To moja wizja, moja ścieżka. Ona zawsze była jasna dla Was, moich przyjaciół. Moich ludzi. Będę za Was walczył do ostatniego tchu.
Niechaj potężny Allach pomoże nam pozostać wiernym i wolnym.

źródło: Przedruk za News Rescue. Tłumaczenie Mariusz Agnosiewicz.

PS. Muammar Kaddafi został bestialsko zamordowany 20 października 2011 roku w okolicach Syrty, miasta, w którym się urodził.

Należy też przypomnieć jaka Libia była za Muammara Kaddafiego...

LIBIA KADDAFIEGO

Odwołany rosyjski ambasador w Libii, Wladimir Chamow, odpowiadając w wywiadzie na pytanie czy Kadafi uciskał swoich obywateli, powiedział: „O jakim ucisku mówimy? Libijczykom hojnie przyznawano kredyty na 20 dwadzieścia lat bez odsetek na budowę domów, litr benzyny kosztował około 10 centów, jedzenie nie kosztowało nic, a nowy jeep KIA z Korei Południowej można było kupić za zaledwie $7500. Kraj ten już nie istnieje .”

Jaki są znane fakty i liczby o Libii i jej przywódcy?

* PKB per capita = $14,192
* Każda rodzina otrzymuje rocznie pomoc = $1,000
* Bezrobotny otrzymuje $730 miesięcznie
* Miesięczna pensja pielęgniarki w szpitalu = $1,000
* Każdy noworodek = jednorazowo $7,000
* Po zawarciu małżeństwa każda para = $64,000 na zakup mieszkania
* Na założenie własnej działalności jednorazowo = $20,000
* Zakaz wysokich podatków i ceł
* Darmowe edukacja i opieka zdrowotna
* Edukacja i staż za granicą opłacane przez państwo
* Sieci sklepów dla dużych rodzin z symbolicznymi cenami na podstawowe art. Spożywcze
* Surowe kary za sprzedaż przeterminowanych produktów, w niektórych przypadkach areszt
* Liczne apteki z darmowymi lekami
* Podrabianie leków uważane za groźne przestępstwo
* Nie ma opłat za czynsz
* Nie ma opłat za energię elektryczną
* Zakaz sprzedaży i używania alkoholu, prawo „prohibicji”
* Pożyczki na zakup samochodu i mieszkania bez odsetek
* Zakaz usług w zakresie nieruchomości
* Osoba kupująca auto, do 50% ceny płaci państwo, w przypadku milicji = 65%
* Paliwo tańsze od wody: 1l. paliwa = $0.14. Zysk ze sprzedaży ropy wydawany dla dobra społeczeństwa i podnoszenie standardu życia

* Kadafi zgromadził ponad 143 t złota. Planował wprowadzić strefę bezdolarową i używać złoty dinar, zamiast waluty w rachunkach z innymi państwami

* Duże sumy wydawane na irygację z wód gruntowych, w ilości około 100 odpływów z Nilu. Ze względu na skalę tego projektu nazwano go „ósmym cudem świata.” […] Jest to tzw. „zielona rewolucja.” która rozwiązuje wiele problemów żywnościowych w Afryce, a Libii zapewnia stabilność i niezależność ekonomiczną.

* W 2010 r. Kadafi złożył wniosek w Zgromadzeniu Ogólnym ONZ o śledztwo ws. okoliczności ataku USA i NATO na Irak, oraz postawienie przed sądem winnych masowych zbrodni. Przedłożył projekt rezolucji ws. odszkodowania byłych państw kolonialnych byłym koloniom za eksploatację w okresie kolonialnym […]

Zachodnia propaganda demonizuje Muammara Kadafiego jako patologicznego tyrana i nieprzejednanego wroga demokratycznych aspiracji Libijczyków. To nie jest prawda. Istnieją pewne mechanizmy powszechnej kontroli i demokracji w Libii: wybierane rady obywatelskie i społeczności samorządowe (gminy). Wszystko to bez nomenklatury partyjnej w sowieckim stylu, nadętej biurokracji, ale przy bardzo wysokim standardzie życia i bezpieczeństwa socjalnego obywateli. Coś w rodzaju społeczeństwa, które w jakiś sposób wygląda jak komunistyczne. Czy dlatego Libię mają demonizować i atakować stare mocarstwa imperialistyczne? …
Sigizmund Mironin w artykule ‘Why is Libya bombed’ [Dlaczego bombarduje się Libię] pisze:
„Libia, która jest uważana za dyktaturę wojskową Kadafiego, jest rzeczywiście najbardziej demokratycznym państwem na świecie.
W 1977 r., Libia została ogłoszona najwyższą formą demokracji, w której tradycyjne instytucje rządowe są zniesione, a cała władza należy bezpośrednio do ludzi, przez komitety i kongresy ludowe. Państwo jest podzielone na wiele wspólnot, które są samodzielnie kierowanymi „mini-państwami w państwie,” z pełną władzą w swoim okręgu, łącznie z podziałem środków budżetowych.
Ostatnio Muammar Kadafi ogłosił bardziej demokratyczne idee – dystrybucję dochodów z budżetu wśród obywateli…. Według przywódcy libijskiej rewolucji to eliminuje korupcję i pasożytniczą biurokrację.”
(…)

Źródła: https://marucha.wordpress.com/2016/02/04/corka-muammara-kaddafiego-stanela-na-czele-ruchu-oporu-zapowiada-walke-z-islamskimi-terrorystami-i-nato/

http://www.sott.net/article/311394-Out-of-the-ashes-Ayesha-Gaddafi-as-a-new-leader-of-resistance-against-NATO-and-the-Islamic-terrorists

http://zmianynaziemi.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze