poniedziałek, 8 czerwca 2015

Szajka niepoprawnych pałkowników zdemaskowana...

W zasadzie to już chyba ostatni mój epizod dotyczący portalu niepoprawni.pl

Wielu blogerów, którzy pisali na niepoprawnych podejrzewało, że system punktów Gawriona jest wykorzystywany w celu sekowania tych, którzy mieli inne zdanie niż ławeczka (link), która się wytworzyła na tym portalu. Były podejrzenia, lecz nie było dowodów...

Tak było, można było po liście punktacji ocenić, że było 6-7 osób, które notorycznie i obligatoryjnie minusowali za nicka, a nie za komentarz. Byli to ci, których ja nazwałem purpuratami ze względu purpurową ramkę (rangę) avatara. Kilku blogerów miedzy innymi @miarka i @Bibrus chciało to zmienić i przekonać Gawriona, że punkty ujemne spowodują, że będą znikać poczytni blogerzy, a wytworzy się kółko wzajemnej adoracji, które bedzie rządzić na portalu.


Najciekawsze jest to, że najbardziej o tzw “pałowanie” darli się ci, co do których było podejrzenie, że sami minusują komentarze, które przy młodym komentatorze powodowało znikanie tychże komentarzy.

Ale do rzeczy, co sie odwlecze, to nie uciecze, w końcu któryś z “pałowników” wysypał się i sprawa się rypła...

Niejaki Satyr vel Jan Kowalkowski (link)człowiek blisko związany z Radiem Maryja zbeształ komentatora, który konto miał od dwóch dni na niepoprawnych...po czym, odpowiedział mu inny komentator :


PS.

JSC - 6 Czerwca, 2015 - 10:15

Po co te insynuacje?

...Odpowiada Satyr...



JSC! - Jeśli będziesz zadawał takie i im podobne pytania, to...

Satyr - 6 Czerwca, 2015 - 11:24



... owe dwa moje pytania z poprzedniego komentarza... skieruję do ciebie.

...odpowiada JSC...



Satyr... Satyr...

JSC - 6 Czerwca, 2015 - 16:57

Jedyną osobą, która próbowała werbować mnie na TW jesteś ty... Na początek oferowałeś, że zablokujesz machinę minusującą.


...na to odpowiada histerycznie Satyr :

Szanowni Niepoprawni!!! Mamy tu kolejnego troll'a!!!


Satyr - 6 Czerwca, 2015 - 17:14



Oto mamy tu jeden z przykładów "robienia smrodu" na NP przez użytkownika o nicku JSC. Dziel i rządź! - to dewiza JSC. Czyżbyśmy tu mieli ewidentny przykład hejtera, o którym mówiła Kopacz-ka???



Otóż przenigdy nie werbowałem kogogolwiek na TW, także JSC! Niepoprawni znają mnie od 25 czerwca 2012 roku i nikt nigdy nie napisał, że werbuję kogoś na TW, bo to byłoby potworne kłamstwo! Zresztą nie będę udowadniał, że nie jestem wielbłądem. Ponadto przenigdy nie oferowałem, że zablokuję... machinę minusującą. Nie włączyłem się nigdy w działanie Klubu Antypałkarskiego, o czym wielu tu piszących doświadczyło na własnej skórze (punktacji).



JSC! - nie wchodzę z tobą absolutnie w żadną polemikę, więc nie próbuj odpowiadać. Jakoś trudno mi w tobie odnaleźć partera do jakiejkolwiek dyskusji.

...tutaj komentator @JSC wkleja treść z poczty wewnętrznej na potwierdzenie, że Satyr obiecał wstrzymać machinę pałującą, aby mu ułatwić życie na portalu, warunkiem było, aby ten napisał na jakim wydziale WSKSiM studiował...oto treść :

Nie polemika, lecz dowód...


JSC - 6 Czerwca, 2015 - 17:39





na istnienie nieformalnej grupy minusującej. Treść PW jaki do mnie wysłał do mnie Satyr w dniu 31 maja 2015:



Witam Cię JCS!



Jestem Satyr, piszący tu od czerwca 2012 roku i stowarzyszony z Redakcją tego portalu.

Ponieważ w jednym z Twoich ostatnich komentarzy przeczytałem, że studiowałeś w WSKSiM

w Toruniu, proszę Ciebie o przybliżenie informacji, które dadzą obraz na tyle skuteczny,

by Twoje komentarze nie były w ocenach minusowane.

Zatem, jeśli nie masz nic do ukrycia - podaj, jaki kierunek studiowałeś w na WSKSiM

i kto był Twoim promotorem pracy końcowej. Pytam, bo jestem w stanie pomóc Tobie

w zaistnieniu na tym portalu, wszakże pod warunkiem, że będę coś więcej o Tobie wiedział.

Zbieranie samych minusów nie należy do przyjemności, więc jeśli masz szczere zamiary -

daj mi tę informację.



Serdecznie pozdrawiam i życzę samych dobrych wpisów na Niepoprawnych,



Satyr



Koniec PW



Kluczowe fragmenty powyższego:

(...)Jestem Satyr, piszący tu od czerwca 2012 roku i stowarzyszony z Redakcją tego portalu.(...)



(...)Pytam, bo jestem w stanie pomóc Tobie

w zaistnieniu na tym portalu, wszakże pod warunkiem, że będę coś więcej o Tobie wiedział.

Zbieranie samych minusów nie należy do przyjemności, więc jeśli masz szczere zamiary -

daj mi tę informację.(...)




...pod tym komentarzem szybko zjawił się ten, który najbardziej darł się o pałowanie, czyli Jozio z Londynu...resztę sobie można poczytać pod spodem...


Czyli szanowni Państwo, była cicha selekcja, był werbunek, były obietnice niepałowania, była nieoficjalna szajka, która sekowała, stosowała wirtualny mobbing, stalking, weryfikowała piszących, niewygodnych wyganiała z portalu...pytanie, czy Gawrion, właściciel o tym wiedział, czy było jego przyzwolenie na tego typu rzeczy ?

Tak wygląda portal prawicowy...ludzie związani z Radiem Maryja, pono prawicowcy (albo jednak hejterzy udający prawicowców, pisowców) stosują cichą cenzurę i zamordyzm...

Jest to mój ostatni epizod Ławeczki w Niepoprawnych Wilkowyjach...nie chce mi sie już babrać w szambie, które cuchnie mi od jakiegoś czasu...przepraszam wszystkich czytelników, którzy czytali mnie na niepoprawnych, ale niestety nie mógłbym pisać nic pod czyjeś dyktando, nie mógłbym pisać nic wbrew sobie, a tak właśnie mogło się zapowiadać...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze