poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nowoczesna Partia dla szabesgojów...

No cóż, ja przywykłem już do tego politycznego teatru...zmieniają się sceny i zmieniają sie kostiumy, maski...niezmienni są tylko aktorzy, którzy cały czas grają zatroskanych o publikę.

Jesteśmy widzami dramatycznej zmiany władzy, dramatycznej samej w sobie, bo w zasadzie żadna zmiana nie nastąpi...ci sami dalej aktorzy z magdalenkowych występów na scenie sugerują widzom nie lada atrakcje. Już na jesieni nastąpi akt “zmiany na lepsze”, albo “by żyło się lepiej”, ale już w innej, “nowoczesnej” scenerii.

Tworzy się nowa-stara partia, która spadów politycznych ponoć nie będzie przygarniać. Polskojezyczny szabesgoj stwierdzi, że idzie nowe...a przebrzydła platforma nabiera wody....ha ha ha...


Zacytuję blogera Czarnego Limuzynę, którego bardzo szanuję ze względu na bardzo trzeźwy stosunek do partii politycznych :

Nie będziemy przyjmować partyjnych spadów – odgraża się założyciel, nowoczesny Ryszard Petru, któremu przez ostatnie 20 lat żyło się lepiej dzięki kolegom z UW i PO. Co oznaczają te słowa w ustach członka Unii Wolności? Czy są może zawoalowaną zapowiedzią złożenia uroczystej dymisji w obecności resztek z pokolenia lemingów na planowanym zjeździe założycielskim? Podobną niezgodnością z butną deklaracją założycielską wykazują się inni spadkowicze, typowani na mentorów nowej formacji: byli komuniści Balcerowicz i Olechowski, a także wieloletni członek UW i PD – Frasyniuk, wszyscy na razie ukrywani na zapleczu z obawy o mało pozytywne skojarzenia.”

Całość świetnego postu tutaj :


Czyli nowy Petru, odgrywa nowoczesną sztukę dla lemingów, a w kuluarach stary, komunistyczny beton zakąsza szaszłyki zrobione z ośmiorniczek z polskim szpekiem, który nie sprzedał się do Rosji... przepijając bimbrem Dżony Łokerem za pomyślność partii nowoczesna.pl
Polacy mają bardzo dobrą pamięć, tyle, że krótką...pana Olechowskiego i Frasyniuka to mogą nie pamiętać, ale pana Balcerowicza, magika od schładzania gospodarki polskiej trzeba pamiętać. To ten pan zlikwidował polską przedsiębiorczość, to ten pan zahamował polskie rolnictwo, to ten pan przyczynił się do zamrożenia kursu złotówki w stosunku do dolara, czyli utrzymanie przez okres kilkunastu miesięcy (styczeń 1990 – maj 1991) stałego kursu dolara (9500 zł za dolara). Spekulanci, kupowali za dolary złotówki, wkładali na konto, po ponad roku wyciągali z dwukrotnym zyskiem, kupowali dolce i drenowali je z Polski...mogli to zrobić dzięki cudownemu zamrożeniu kursu, no i dzięki panu Balcerowiczowi, który wielu zrobił bogaczami...

Młodzi... nie dajcie się nabrać na nowoczesną, piękną szkatułkę, w której jest stare gówno...ja wiem, że szmal przyciąga, ale to jest śmierdzący szmal, który prędzej czy później zrobi z was szabesgojów...

Ze zdumieniem czytam manifest pana kolegi blogera “herbu grabie” w którym pisze :

To szansa dla nas

Na kongresie wczorajszym nowej partii R. Petru przemawiał mój pracodawca, szef Inpostu Rafał Brzoska.

Dzięki niemu od 4 lat mam pracę i godne zarobki. Takich ludzi w Polsce potrzebujemy. Oczywiście roszczeniowcy, Hadacze i inni renciści, którym łapki odwykły od pracy będą szczekać, rozniesie się chór wujów. Brzoska nie płaci za darmo. Ale daje ludziom kompetentnym szansę. Ja mam dość obietnic, dzięki pracy w Inpoście stać mnie na wygodne, choć nie luksusowe życie.”



Nie wiem dlaczego mam u niego bana, gdyż nigdy nie wchodziłem z nim w interakcje, ale zdumiewa mnie ta szabesgojość, która aż tryska, jak gejzer w Islandii...

Szanowny herbu grabie, ja wiem, że każde grabie grabią do siebie i nie spotkałem się z takimi, aby grabiły od siebie. Wiedz jednak, że firma “inpost” chce wygryźć rodzimą Pocztę Polską i to dzięki takim Brzoskom to się odbędzie, bo szmal ma moc, która potrafi niejednego opętać, taki Brzostek sypnie groszem i będziesz żył przez moment godnie, ale uwierz mi, do czasu. Kiedy po Poczcie Polskiej pozostaną zgliszcza, firma Inpost zrobi wam godne pensje na miarę szabesgojów...

Może nie jest za późno, aby grabie w ogrodzie położyć zębami do góry...jest szansa, że przechodząc się po nim staniesz na zęby i dostaniesz sztylem od grabi prosto w łeb na opamiętanie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze