cytuję:
"Pan Bóg przychodzi do człowieka. Dlatego mamy budować, ale w całej prawdzie. Miłość w prawdzie i prawda w miłości. Mamy próbować burzyć mury, a budować mosty. Dlatego trzeba rozmawiać. Jeśli się nie rozmawia, to nie ma spotkania"
i dalej...chwalił walory izraelskiej kuchni, kultury i nauki...
http://www.radiomaryja.pl/informacje/o-tadeusz-rydzyk-cssr-wizycie-ambasadzie-izraela-budujemy-mosty/
Na kuchni izraelskiej się nie znam, wiem tylko, że jedzenie musi być koszerne, czyli...na przykład zwierzęta mają być zabijane w sposób świadomego cierpienia bez ogłuszania, ma zejść z nich krew w poczuciu pełnej świadomości...
Co do kultury, to zacytuje dr Jaśkowskiego, który pisze ...
"Z wielkim zaskoczeniem zapoznałem się z artykułem prasy amerykańskiej, że tylko w jednym mieście w Izraelu, w Tel Awiwie, znajduje się aż 280 domów publicznych, czyli zwykłych burdeli. W tych burdelach zatrudnionych, jest według tego artykułu, od 15 000 do 20 000 tysięcy niewolnic. Tak, tak, nie pomyliłeś się, od piętnastu do dwudziestu tysięcy kobiet robiących za maszyny seksualne...
Pomimo, że niewolnictwo zostało zlikwidowane ostatecznie, przynajmniej w teorii, przed 150 laty, do dnia dzisiejszego istnieje ono oficjalnie w Izraelu. Te kobiety sprowadzane do Izraela po pretekstem pracy sekretarek, czy do opieki nad chorymi, są sprzedawane na aukcjach publicznych! No a jeżeli są to aukcje publiczne, to znaczy, że handel jest oficjalny. Przecież zarówno urząd skarbowy, jak i władze policyjne i sanitarne muszą o tym wiedzieć."
http://trybeus.blogspot.com/2016/02/dr-jerzy-jaskowskiseks-w-wielkim.html
Czy Ojciec Dyrektor jest świadomy tego co mówi? Czy słyszał o oborze na chrześcijańskim cmentarzu...?
"W Izraelu po raz kolejny dochodzi do zbezczeszczenia chrześcijańskiego cmentarza. Odpowiedzialność ponosi administracja kibucu Ahihud, która postanowiła, że na chrześcijańskim miejscu pochówku powstaną… obory dla krów. Sam kibuc powstał na terenie dawnej arabskiej wioski Al-Barwa."
http://www.bibula.com/?p=79944
Czy Ojciec Dyrektor mówiąc o kruszeniu murów miał na myśli "mur bezpieczeństwa" oddzielającym Izrael od "palestyńskich terrorystów"?
Jak to się stało, że Ojciec Rydzyk tak nagle pokochał Izrael i będzie budował mosty? Już kiedyś o tym pisałem, Ojciec najprawdopodobniej spłaca dług pro izraelskiemu PiS-owi za otrzymanie koncesji...pisałem pod linkiem...
http://trybeus.neon24.pl/post/123724,kon-trojanski-w-mediach-boga
Przecież nie tak dawno jeszcze był uważany za największego antysemitę w Polsce, a podczas reaktywowanej przez Lecha Kaczyńskiego loży Niezależny Zakon Synów Przymierza, czyli Independent Order of B’nai B’rith...omawiano przecież m.in. sprawę ustawodawstwa dotyczącego zwrotu mienia oraz kwestie związane z Radiem Maryja i Telewizją Trwam.”
Moja teoria spiskowa w powyższym tekście stała się faktem i faktycznie Ojciec Rydzyk "dzięki PiS-owi pokochał mojżeszowych"...nie mam z tego powodu żadnej satysfakcji...
Ale wróćmy do budowania mostów i stawania w prawdzie...zwykły użytkownik peceta znajdzie bez trudu genezę powstania państwa Izrael, John Perkins, facet od korumpowania rządów państw pisał, że państwo Izrael powstało jako wielka forteca na bliskim wschodzie...
"Moim zdaniem to bardzo smutne i wymowne, że naród izraelski utwierdza się w swojej większości w przekonaniu, że dano mu tę ziemię głównie jako zapłatę za holokaust, ponieważ zasłużył sobie na taką rekompensatę. Holokaust był oczywiście straszny i ci ludzie zasługują na to, by się nimi zaopiekować i by otrzymali rekompensatę i stabilny byt. Ale po co osiedliliśmy ich w środku świata Arabów, ich tradycyjnych nieprzyjaciół? Po co umieściliśmy ich w tak niestabilnym regionie? Otóż dlatego, żeby służyli nam jako ogromna forteca w środku największych znanych dzisiaj pól naftowych. Wiedzieliśmy o tym, kiedy powoływano tam do życia Izrael… Tak więc, prawdę mówiąc, zbudowaliśmy tam ogromną bazę wojskową, zbrojny obóz, w samym środku środkowowschodnich pól naftowych otoczonych arabskimi społecznościami i oczywiście stworzyliśmy tym posunięciem ogromne niezadowolenie, gniew i sytuację, w której bardzo trudno dopatrzyć się pozytywnych wyników. Nie da się zaprzeczyć, że posiadanie tej wojskowej bazy w postaci Izraela daje nam potężną tarczę. Jest to miejsce, skąd możemy wyprowadzać ataki, miejsce, na którym możemy polegać. To nasz odpowiednik zamków krzyżowców na Środkowym Wschodzie."
https://ripsonar.wordpress.com/2015/01/18/john-perkins-wyznania-ekonomisty-od-brudnej-roboty-wywiad-z-5-06-2007-r/
Jaka multikulturowość jest w państwie Izrael, to można zauważyć zerkając tylko na mapkę poniżej, gdzie obserwujemy jak Palestyna znika z mapy świata...
Stajemy w prawdzie, jak tego pragnie Ojciec Dyrektor, prawda jest jedna i nie jest relatywna...
Ja też pragnę prawdy i tylko prawdy, Wiem, że obecni żydzi nie są moimi Starszymi Braćmi...dziś, kiedy kolejni Papieże całują z poniżeniem ręce Rabinów napawa mnie to wstrętem, bo jest to świadoma sugestia, jakoby tak miało być...
Mam żal, że księża katoliccy nie mówią głośno czym jest Talmud, jak Talmud traktuje Chrystusa, jak traktuje Bożą Rodzicielkę Maryję...każdy katolik powinien znać prawdę, a obowiązkiem księdza katolickiego jest głosić prawdę...
Określenia, jakimi traktowani w Talmudzie Chrystus, Maryja nie godzi mi się nawet wklejać, każdy zainteresowany może sobie poczytać w książce księdza Pranaitisa, kapłana rzymsko-katolickiego, publikacja z roku 1892 roku napisana w Petersburgu pod tytułem Talmud Zdemaskowany...ma Imprimatur Kościoła Katolickiego...w pliku pdf...
https://gloria.tv/text/UpHpZwzkfvsJ2MamxfWb2Gf2h
Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził. (J 15, 18)
Wkleję natomiast jak Talmud traktuje Chrześcijan...
OKREŚLANIE CHRZEŚCIJAN
W tym rozdziale należy rozważyć trzy rzeczy:
1. Określenia nadane chrześcijanom w Talmudzie
2. Jakich ludzi Talmud przedstawia jako chrześcijan
3. Co mówi Talmud na temat praktyk religijnych chrześcijan.
Artykuł I - Określenia nadane chrześcijanom w Talmudzie Skoro w naszych językach chrześcijanie biorą swoją nazwę od Chrystusa, tak w języku talmudycznym chrześcijanie nazywani są Notsirim, od Jezusa Nazarejczyka. Ale chrześcijanie są także nazywani określeniami używanymi w Talmudzie a przeznaczonymi dla wszystkich nie-żydów: Abhodah Zarah, Akum, Obhde Elilim, Minim, Nokhrim, Edom, Amme Haarets, Goim, Apikorosim, Kuthrim.
1. Abhodah Zarah – dziwny kult, bałwochwalstwo. Traktat talmudyczny o bałwochwalstwie zatytułowany jest Obhde Abhodah Zarah – wielbiciele bożków. To że Abhodah Zarah naprawdę oznacza kult bożków jest jasny w samym Talmudzie: 'Niech przyjdzie Nimrod i poświadczy, że Abraham nie był sługą Abhodah Zarah'. Ale w czasach Abrahama nie było żadnego dziwnego kultu ani Turków ani Nazarejczyków, a tylko kult prawdziwego Boga i bałwochwalstwo. Schabbath (ibid. 82a) mówi:"Rabin Akibah mówi: Skąd wiemy to, że Abhodah Zarah, jak nieczysta kobieta, skaża tych, którzy są jej zwolennikami? Bo Izajasz mówi: Wyrzucisz je jak brudną szmatę. Powiesz im: Precz!"Pierwsza część tego wersetu wspomina o bożkach wykonanych ze złota i srebra.Mądry Maimonides także jasno pokazuje, że żydzi uważali chrześcijan za Abhodah Zarah. W Perusch (78c) mówi:"I niech wszyscy wiedzą, że narody chrześcijańskie które popierają Jezusa, chociaż ich nauki sie różnią, wszystkie są wyznawcami bożków (Abhodah Zarah)."
2. Akum – wyraz ten powstał z pierwszych liter wyrazów Obhde Kokhabkim U Mazzaloth = wyznawcy gwiazd i planet. To tak żydzi wcześniej przedstawiali Gojów, którzy nie znali prawdziwego Boga. Ale teraz wyraz Akum w zydowskich księgach, zwłaszcza Schulkhan Arukh, odnosi się do chrześcijan. To widać w licznych tekstach: W Orach Chaiim (113, 8) tych którzy używają krzyża nazywa się Akum. W Iore Dea (148, 5, 12), tych którzy świętują Boże Narodzenie i Nowy Rok, osiem dni później, nazywa się czcicielami gwiazd i planet:"Dlatego jeśli wysyła się prezent do Akum, nawet w tych czasach, ósmego dnia po Bożym Narodzeniu, które oni nazywają Nowy Rok", itd.
3. Obhde Elilim – sługi bożków. Ta nazwa ma to samo znaczenie jak Akum. Nie-żydzi często tak są nazywani. W Orach Chaiim, na przykład (215, 5), jest napisane:"Nie powinno się wypowiadać błogosławieństwa nad kadzidłem należącym do sług bożków".Ale jednocześnie kiedy napisano Schulkhan Arukh nie było czcicieli gwiazd i planet (Akum); nie było 'sług bożków' wśród tych którzy żyli z żydami. Dlatego na przykład autor komentarza o Schulkhan Arukh (zatytułowanego Magen Abraham), rabin Calissensis, zm. w Polsce w 1775 roku, w uwadze 8 pod No. 244 Orach Chaiim (w którym pozwala się dokończenie pracy w szabat przy pomocy Akum) mówi: "Tu w naszym mieście rodzi się pytanie o cenie zatrudnienia czcicieli gwiazd i planet którzy zamiatają publiczne ulice kiedy pracują w szabat" (34).(34) por. Ecker, Judensp. s. 174. Minim – heretycy. W Talmmudzie ci którzy posiadają księgi zwane Ewangelie są heretykami. Dlatego w Schabbath (116a) jest napisane:"Rabin Meir nazywa księgi Minim Aven Gilaion [niecne tomy], ponieważ oni nazywają je Ewangeliami".
4. Minim – heretycy. W Talmmudzie ci którzy posiadają księgi zwane Ewangelie są heretykami. Dlatego w Schabbath (116a) jest napisane:"Rabin Meir nazywa księgi Minim Aven Gilaion [niecne tomy], ponieważ oni nazywają je Ewangeliami".
5. Edom – Edomici. Rabin Aben Ezra, kiedy wypowiada się o cesarzu Konstantynie, który zmienił religię i na swoim sztandarze umieścił wizerunek tego, którego powieszono, dodaje:"Dlatego Rzym nazywany jest Królestwem Edomitów".I rabin Bechai, w Kad Hakkemach (20a, o Izajaszu rozdz. LXVI, 17) pisze:"Edomitami nazywa się tych, którzy ruszają palcami 'tu i tu'" (którzy robią znak krzyża).Podobnie rabin Bechai, komentując słowa Izajasza (ibid): "ci którzy jedzą mięso świni: dodaje: "Ci są Edomitami". Ale rabin Kimchi nazywa ich "chrześcijanami". I rabin Abarbinel w swojej Maschima Ieschua (36d) mówi: "Nazarejczycy są Rzymianami, synami Edoma".
6. Goi – rasa lub naród. Żydzi nazywają także mężczyznę Goj – poganin; kobietę pogankę nazywają Goiah. Czasami, choć bardzo rzadko, Izraelici nazywani są w ten sposób (35). W żydowskich księgach zajmujących się bałwochwalstwem (36), czciciele bożków nazywani są tym pojedynczym wyrazem Goi. Z tego powodu w niedawnych wydaniach Talmudu (37) użycie wyrazu Goi jest unikane celowo i zastępowane innymi wyrazami dla określenia nie-żydów.(35) np. Księga Rodzaju 12:2; Księga Wyjścia 19:6; Izajasz 1:4. (36) np. Abhodah Zarah, i Hilkoth Akum Maimonidesa (37) np. wydanie warszawskie z 1863 roku Powszechnie wiadomo, że w języku żydowskim chrześcijan wśród których żyją żydzi nazywa się Goim. Żydzi nawet temu nie zaprzeczają. Czasami w swoich popularnych czasopismach mówią, że wyraz ten nie oznacza nic krzywdzącego lub złego (38). A wręcz przeciwnie, można zobaczyć w ich książkach w języku hebrajskim. Na przykład w Choschen Hammischpat (34, 22), nazwa Goi używana jest w sensie gorszącym:(38) por. Israelita, No. 48, 1891
7. Nokhrim – obcy, obcokrajowcy. Tej nazwy używa sie dla wszystkich nie-żydów, a zatem dla chrześcijan.
8. Amme Haarets – ludzie ziemi [obcoplemienni], idioci. Są tacy którzy mówią (39), że nie nazywa się tak ludzi innych ras, a tylko nieokrzesanych i niewykształconych. Ale są teksty, które nie dają żadnych wątpliwości w tej sprawie. W Piśmie Świętym w Księdze Ezdrasza 10:2 czytamy: Myśmy popełnili przestępstwo przeciw Bogu naszemu, żeśmy wzięli za żony kobiety obcoplemienne [nokhrioth] spośród narodów tej krainy. To że ludzie ziemi wskazują na bałwochwalców jest jasne w Zohar, I, 25a: "Ludzie ziemi - Obhde Abhodah Zarah = bałwochwalcy (40).(39) por. Franz Delitzsch, Schachmatt den Blutluhnern, 1883, s. 41 (40) a zatem Buxtorf ma rację (Lexicon, col. 1626) przekładając Amme haarets jako 'poganie', co nie zadowala prof. Delitzsch
9. Basar Vedam – ludzkość; [cieleśni] ludzie przeznaczeni na wieczne potępienie i nie mający styczności z Bogiem. To że chrześcijanie są ludźmi pokazuje książka modlitw:"Każdy kto spotka mądrego i wykształconego chrześcijanina może powiedzieć: Błogosławiony jesteś Panie, Królu Wszechświata, który rozdzieliłeś swoją mądrość [cielesnemu] człowiekowi" itd.Podobnie w innej modlitwie, w której proszą Boga o szybkie przywrócenie królestwa Dawida i wysłanie Eliasza i Mesjasza itd., proszą go by zabrał od nich biedę, żeby nie mieli potrzeby przyjmować prezentów od "[cielesnych] ludzi", ani handlować z nimi, ani zarabiać u nich (41).(41) por. Synag. Jud. C. XII, s. 257 i 263
10. Apikorosim – epikurejczycy. Wszyscy którzy nie przestrzegają zasad Boga tak są nazywani, jak również wszyscy ci, nawet sami żydzi, którzy wydają prywatne opinie w kwestii wiary (42). A zatem, ilu więcej chrześcijan!(42) Przykład tego pokazali żydzi w Warszawie w roku 1892, kiedy potępili redaktora gazety Hatseflrah, gdyż ośmielił się powiedzieć, że w całym Talmudzie nie było tej samej wartości religijnej ani tego samego autorytetu.
11. Kuthim - Samarytanie. Ale skoro już nie było Samarytan, i skoro w ostatnich księgach żydowskich jest dużo wzmianek o Samarytanach, kto może wątpić, że to oznacza chrześcijan?Ponadto w kwestii nazewnictwa tych którzy nie są żydami, należy szczególnie zauważyć, że żydowskie teksty używają tych nazw na oślep i wyuzdanie kiedy mówią o tej samej rzeczy, i niemal tymi samymi słowami. Na przykład w Abhodah Zarah (25b) jest wyraz Goi, w Schulkhan Arukh (Iore Dea 153, 2) Akum. W Kerithuth (6b) Goim; Jebhammoth (61a) Akum; Abhodah Zar. (2a) Obhde Elilim; Thoseph Goim i Obhde Ab., Choschen Ham (wyd. weneckie) Kuthi; (wyd. słowiańskie.) Akum. I można przywołać wiele innych przykładów.
W poprzednim rozdziale dowiedzieliśmy się co Żydzi myślą o założycielu chrześcijańskiej religii, i jak bardzo gardzą jego imieniem. Wiedząc to, nie należy się spodziewać by mieli lepszą opinię o tych, którzy wyznają Jezusa Nazarejczyka. W rzeczywistości nie można sobie wyobrazić nic bardziej obrzydliwego niż to co mówią o chrześcijanach. Mówią, że oni są bałwochwalcami, najgorszym typem ludzi, dużo gorszym niż Turcy, mordercy, cudzołożnicy, nieczyste zwierzęta, jak brud, nie zasługujący na miano człowieka, bestie w ludzkiej formie, zasługujący na miano zwierząt, krowy, osły świnie, psy, gorsi od psów; że rozmnażają się jak zwierzęta, że mają diaboliczne pochodzenie, że ich dusze pochodzą od diabła i po śmierci wracają do diabła w piekle, oraz że nawet ciało zmarłego chrześcijanina niczym nie różni się od ciała zwierzęcia.
1. BAŁWOCHWALCY
Ponieważ chrześcijanie postępują zgodnie z naukami tego człowieka, którego żydzi uważają za kusiciela i bałwochwalcę, ponieważ czczą go jako Boga, z tego wyraźnie wynika, że zasługują na nazwę bałwochwalców, w żaden sposób nie różnią się od tych wśród których żydzi żyli przed narodzeniem Chrystusa, i których, jak nauczali, powinno się niszczyć wszelkimi możliwymi metodami.To najlepiej pokazują nazwy nadawane przez nich chrześcijanom, i przez słowa Maimonidesa, że wszyscy którzy nazywają się chrześcijanami są bałwochwalcami (42a). I każdy kto bada żydowskie księgi mówiące o "czcicielach gwiazd i planet", "epikurejczykach", "Samarytanach" itp., dochodzi do wniosku, że ci bałwochwalcy to nikt inny niż chrześcijanie. Turcy zawsze nazywani są "Iszmaelitami", nigdy bałwochwalcami.(42a) Zob. Infra. rozdz. II, s. 42
2. CHRZEŚCIJANIE GORSI OD TURKÓW
Maimonides w Hilkoth Maakhaloth (rozdz. IX) mówi:"Zabrania się pić wino od obcego który zostaje konwertytą (43), czyli tego który przyjmuje siedem praw Noego, ale pozwala się na pozyskiwanie z tego korzyści. Pozwala się na pozostawienie z nim wina, lecz nie na umieszczenie go przed nim. Na to samo pozwala się w przypadku wszystkich Gojów, którzy nie są bałwochwalcami, takich jak Turcy (Iszmaelici). Ale żydowi nie pozwala się pić ich wina, chociaż on może wykorzystać je na swoją korzyść. Wszyscy najbardziej znani rabini zgadzają się z tym. Ale ponieważ chrześcijanie są bałwochwalcami, nie pozwala się na wykorzystywanie ich wina dla korzyści".(43) Są dwa rodzaje żydowskich konwertytów; niektórych nazywa się Gere Tsedekh = konwertytami na sprawiedliwość, którzy przyjmują religię żydowską i całe prawo Mojżesza, nie tylko z powodów zewnętrznych, ale dla chwały Boga i dla dobra prawdziwej religii, innych nazywa się Gere Toschabh = obcymi konwertytami, którzy nie są ani obrzezani, ani ochrzczeni, i którzy przestrzegają tylko niektórych praw; mianowicie tych danych synom Noego, a są to: (1) sprawiedliwość; (2) chwalenie Boga; (3) unikanie bałwochwalstwa; (4) cudzołóstwo; (5) rozlew krwi; (6) gwałt; (7) nie dotykanie organów zwierzęcia. Zob. Sanhed. 56a.
3. MORDERCY
Abhodah Zarah (22a):"Żydowi nie wolno utrzymywać relacji z Gojami, ponieważ oni stosują rozlew krwi".Podobnie w Iore Dea (153,2):"Izraelicie nie wolno utrzymywać relacji z Akum [chrześcijanie] gdyż oni stosują rozlew krwi".Abhodah Zarah (25b):"Rabini nauczali: Kiedy Goj idzie ulicą z Izraelitą, on [żyd] powinien iść po prawej stronie (44). Rabin Ismael, syn rabina Jochanana bratanek Beruka mówi: jeśli niesie on miecz, niech żyd idzie po prawej stronie (45). Jeśli Goj niesie kij, żyd powinien iść po lewej stronie (46). Jeśli on wspina sie na wzgórzu lub schodzi ze stromego wzniesienia, żydowi nie wolno iść przed [z Gojem za nim], lecz żyd musi iść z tyłu i Goj z przodu, ani nie wolno mu pochylić sie przed nim z obawy że Goj może rozbić mu czaszkę. A gdyby zapytał żyda jak daleko idzie, ten powinien udawać iż idzie daleko, jak powiedział Jakub nasz ojciec bezbożnemu Ezawowi: Aż dojdę do naszego Pana w Seiru (Księga Wyjścia 33:14-17), ale dodaje: Jakub wyruszył do Sukkot".(44) Po to gdyby Goj podniósł rękę by go uderzyć, żyd mógłby szybko zasłonić się przed ciosem prawą ręką. (45) Po to by prawa ręka żyda była bliżej miecza Goja, a jeśli będzie próbował go wyciągnąć, żyd mógłby przeszkodzić mu prawą ręką.(46) Po to by żyd był bliżej do prawej ręki Goja trzymającej kij, i żeby mógł szybko go złapać lewą ręką.W Orach Chaiim (20,2) jest napisane:"Nie zdradzaj swojego płaszcza (Talith) z frędzlami Akum, żeby nie dołączył do żyda na ulicy i go zabił. Zabrania się także zamiany lub pożyczania płaszcza Gojowi, z wyjątkiem krótkiego czasu i kiedy nie należy się go obawiać".
4. CUDZOŁÓŻCY
W Abhodah Zarah (15b) jest napisane:"Nie wolno zostawiać zwierząt płci męskiej w stajniach Gojów z ich mężczyznami, ani zwierząt płci żeńskiej z ich kobietami, a już w ogóle zwierząt płci żeńskiej z ich mężczyznami i płci męskiej z ich kobietami. Nie wolno pozostawiać owiec po opieką ich pastuchów; ani nie wolno mieć z nimi stosunków seksualnych; ani zostawiać dzieci pod ich opieką by nauczyły się czytania czy zawodu".W tym samym traktacie nieco dalej (22a) wyjaśnione jest dlaczego nie wolno zostawiać zwierząt w stajniach Gojów, i dlaczego żydom nie wolno mieć z nimi stosunków seksualnych:"Nie wolno pozwalać by zwierzęta przebywały blisko Goim, ponieważ podejrzewa się ich o odbywanie z nimi stosunków seksualnych. Ani kobietom nie wolno współżyć z nimi gdyż są niezaspokojeni seksualnie".W 22b tej samej księgi podany jest powód dlaczego zwierzęta, zwłaszcza płci żeńskiej, muszą być trzymane z dala od ich kobiet:". . . ponieważ kiedy mężczyźni Goje przychodzą do domów ich sąsiadów by dokonać cudzołóstwa z ich żonami i nie zastają ich w domu, cudzołożą z owcami w stajniach. A niekiedy nawet kiedy żony ich sąsiadów są w domu, wolą cudzołożyć ze zwierzętami, gdyż kochają owce Izraelitów bardziej niż swoje kobiety".Z tego samego względu nie wolno powierzać zwierząt gojowskim pasterzom, ani dzieci ich nauczycielom.
5. NIECZYŚCI
Talmud wymienia dwa powody nieczystości Gojów: ponieważ ich żywność jest nieczysta, i ponieważ sami nie zostali oczyszczeni (z grzechu pierworodnego) na górze Synaj. W Schabbath, (145b) jest powiedziane:"Dlaczego Goje są nieczyści? Bo spożywają obrzydliwe rzeczy i zwierzęta które pełzają w ich żołądkach". Podobnie mówi Abhodah Zarah, 22b:"Dlaczego Goje są nieczyści? Bo nie byli obecni na górze Synaj. Bo kiedy wąż wszedł w Ewę skaził ją nieczystością. Ale żydzi zostali oczyszczeni z tego kiedy stali na górze Synaj; lecz Goje, których nie było na górze Synaj, nie zostali oczyszczeni".
6. PORÓWNYWANI DO GNOJU
"Kiedy modli się razem dziesięć osób w jednym miejscu i odmawiają Kaddisch czy Kedoschah, każdy, nawet jeśli do nich nie należy, może odpowiedzieć Amen. Ale są tacy, którzy mówią, że nie wolno by tam był żaden gnój czy Akum.
Iore Dea (198, 48) Hagah:"Kiedy z łaźni wychodzą żydowskie kobiety, muszą być ostrożne żeby spotkać najpierw przyjaciela, a nie coś nieczystego lub chrześcijanina. Bo jeśli tak się stanie, to kobieta, jeśli chce być święta, powinna wrócić i wykąpać się ponownie".Warto zauważyć, że Biur Hetib, w komentarzu do Schulchan Arukh, podaje następującą listę nieczystych rzeczy:"Kobieta musi umyć się ponownie kiedy widzi jakąś nieczystą rzecz, taką jak psa, osła, ludzi ziemi (obcoplemiennych), chrześcijanina (Akum), wielbłąda (47), świnię, konia i trędowatego".(47) W wydaniu wileńskim z 1873 roku pominięty jest wielbłąd, gdyż tam nie ma żadnych wielbłądów; ale ludzie ziemi i Akum są wymienieni.
7. NIE JAK LUDZIE, LECZ ZWIERZĘTA
Kerithuth (6b s. 78):"Nauczanie rabinów: Kto poleje olejem Goja i zwłoki, nie podlega karze. Jest to prawda o zwierzęciu, ponieważ on nie jest człowiekiem (48). Ale jak można powiedzieć, że polanie Goja olejem nie podlega karze, skoro Goj jest także człowiekiem? Ale to nie jest prawdą, bo jest napisane: Wy jesteście moimi owcami, owce z mojego pastwiska są ludźmi (Księga Ezekiela XXXIV, 31). Dlatego jesteście nazywani ludźmi, lecz Goim nie nazywa się ludźmi". [Uwaga tłumacza: przekład polski: A wy, owce moje, jesteście owcami mego pastwiska - http://www.nonpossumus.pl/ps/Ez/34.php](48) To samo odnosi się do zwłok każdego człowieka. W traktacie Makkoth (7b) jest powiedziane, że on jest winny zabójstwa "oprócz kiedy zamierzając zabić zwierzę, a pomyli się i zabije człowieka, albo zamierzając zabić Goja, zabije Izraelitę". Orach Chaiim (225,10):"Kto widzi piękne stworzenia, nawet jeśli jest to Akum lub zwierzę, niech powie 'Błogosławiony jesteś ty nasz Panie Boże, Królu Wszechświata, który umieściłeś takie rzeczy na ziemi!"
8. OD ZWIERZĄT RÓŻNIĄ SIĘ TYLKO FORMĄ
Midrasch Talpioth (225d)::Bóg stworzył ich w formie człowieka dla chwały Izraela. Ale Akum zostali stworzeni wyłącznie w celu służenia im [żydom] dzień i noc. Ani nigdy nie można ich zwolnić z tej służby. Jest to stosowne dla syna króla [Izraelita], że zwierzęta w ich naturalnej formie, i zwierzęta w formie istot ludzkich powinny mu służyć".Można tu zacytować również Orach Chaiim, 57, 6a:"Jeśli świnie są godne politowania kiedy chorują, bo ich wnętrzności są podobne do naszych, o ile bardziej godni politowania powinni być Akum kiedy są tym dotknięci" (49)(49) W Taanith (21b) jest powiedziane: "O ile bardziej Nokhrim skoro są podobni do Izraelitów".
9. ZWIERZĘTA
Zohar, II, (64b) jest powiedziane:". . . Ludzie którzy czczą bożki, i których nazywa się krową i osłem, jak jest napisane: mam krowę i osła. . ."Rabin Bechai w książce Kad Hakkemach, rozdz. I, zaczynając od wyrazu Geulah – odkupienie – w odniesieniu do Psalmu 80:13: że ją niszczy dzik leśny, mówi:"Opuszczona [zawieszona] jest litera ain tak samo jak ci czciciele są wyznawcami tego który był zawieszony".Buxtorf (Lex.) mówi:"Poprzez dzika leśnego autor ma na myśli chrześcijan którzy jedzą wieprzowinę, i jak świnie, zniszczyli winnicę Izraela, miasto Jerozolimę, i którzy wierzą w 'zawieszonego' Chrystusa. Albo litera ain jest umieszczona w tym wyrazie ponieważ oni, jako wyznawcy Chrystusa który został powieszony, są także opuszczeni".Rabin Edels w komentarzu o Kethuboth (110b) mówi:"Psalmista porównuje Akum do nieczystego zwierzęcia w lesie".
10. GORSI NIŻ ZWIERZĘTA
Rabin Schelomo Iarchi (Raschi), słynny żydowski komentator, wyjaśniając prawa Mojżesza (Pwt. XIV, 21), zabraniając spożywania rannych zwierząt, które należy oddać 'przychodniowi w twej miejscowości', lub które, jak mówi Wj (XXII, 30) należy rzucić psom, ma to do powiedzenia:". . . bo on jest jak pies. Czy mamy wyraz 'pies' przyjąć tu dosłownie? Bynajmniej. Bo tekst mówiąc o martwych ciałach mówi: Lub możesz sprzedać je obcemu. To odnosi się bardziej do mięsa rannych zwierząt, za które pozwala się przyjąć opłatę. Dlaczego więc Pismo mówi, że może być rzucone 'psom'? Żeby was nauczyć, że psa należy szanować bardziej niż Nokhri".
11. ROZMNAŻAJĄ SIĘ JAK ZWIERZĘTA
Sanhedrin (74b) Tosephoth:"Stosunek seksualny Goja jest jak zwierzęcia".Kethuboth (3b):"Nasienie Goja jest warte tyle co zwierzęcia".Stąd należy wnioskować, że małżeństwo chrześcijańskie nie jest prawdziwym małżeństwem.Kidduschim (68a):". . . Skąd my to wiemy? Rabin Huna mówi: Można przeczytać: Pozostań tu z osłem, tzn. z ludźmi jak osły. Dlatego wydaje się, że oni nie potrafią zawierać małżeństwa".Eben Haezer (44, 8):"Jeśli Żyd ożeni się z Akum (chrześcijanin), albo z jego sługą, małżeństwo jest nieważne. Bo oni nie potrafią zawrzeć związku małżeńskiego. Podobnie jeśli Akum lub jego sługa zawrze związek małżeński z żydem, małżeństwo to jest nieważne".Zohar (II, 64b):"Rabin Abba mówi: Gdyby tylko bałwochwalcy odbywali stosunek seksualny, świat nie mógłby nadal istnieć. Dlatego naucza się nas, że żyd powinien nie ustępować tym notorycznym rabusiom. Bo jeśli oni będą rozmnażać się w większej liczbie, niemożliwe będzie nasze istnienie z ich powodu. Bo oni rodzą oseski takie same jak psy".
12. DZIECI DIABŁA
Zohar (I, 28b):"A wąż był bardziej przebiegły niż wszystkie zwierzęta lądowe itd. (Rdz III, 1). 'Bardziej przebiegłe' tzn. w kierunku zła; 'niż wszystkie zwierzęta', czyli bałwochwalczy ludzie ziemi. Bo oni są dziećmi starożytnego węża, który uwiódł Ewę" (50).(50) Ten starożytny wąż, rodzic chrześcijan, diabeł w formie węża, nazywany jest Sammael (por. Targum Iobi, XXVIII, 7). Rabin Maimonides pisze w More (t. II, rozdz. 30), że Sammael przybrał formę węża i uwiódł Ewę. Jest również nazywany 'Aniołem śmierci' i 'Przywódcą zgromadzenia złych'. Debbarim Rabba (208c) nazywa go "Sammaelem bezbożnym", 'Księciem wszystkich diabłów". Rabin Bechai (w Mikkets) nazywa go "Bezbożnym Sammaelem, Księciem Rzymu".Najważniejszym argumentem używanym przez żydów w celu udowodnienia, że chrześcijanie należą do rasy diabła, jest fakt, że są oni nieobrzezani. Napletek u nie-żydów uniemożliwia nazywanie ich dziećmi Najwyższego Boga. Bo przez obrzezanie imię Boga – Schaddai – spełnia się w ciele obrzezanego żyda. Forma litery Isch jest w jego nozdrzach, litera Daleth w jego (zgiętym) ramieniu, a ain występuje w jego narządzie seksualnym poprzez obrzezanie. Dlatego w nieobrzezanych Gojach, takich jak chrześcijanie, są tylko dwie litery, Isch i Daleth, tworząc wyraz Sched, co oznacza diabła. A zatem są oni dziećmi Sched, diabła (51).(51) por. Sanhedrin Jud. s. 88
13. DUSZE CHRZEŚCIJAN SĄ ZŁE I NIECZYSTE
Nauczanie żydów jest takie, że Bóg stworzył dwa charaktery, jeden dobry a drugi zły, lub jeden charakter o dwu stronach, jednej czystej, drugiej nieczystej. Z nieczystej strony, zwanej Keliphah – łupiny lub parszywej skorupy – pochodzą dusze chrześcijan.Zohar (I, 131a):
"Ale ludzie bałwochwalczy, od czasu ich istnienia, zanieczyszczają świat, gdyż ich dusze pochodzą z nieczystej strony".Emek Hammelech (23d):"Dusze bezbożnych pochodzą od Keliphah, która jest śmiercią i cieniami śmierci".Zohar (I, 46b, 47a) idzie dalej by pokazać, że ta nieczysta strona jest stroną lewą, z której pochodzą dusze chrześcijan:"I on stworzył każdą żywą istotę, tzn. Izraelitów, ponieważ oni są dziećmi Najwyższego Boga, i ich święte dusze pochodzą od Niego. Ale skąd pochodzą dusze bałwochwalczych Gojów? Rabin Eliezer mówi: z lewej strony, co czyni ich dusze nieczystymi. Dlatego oni są wszyscy nieczyści i zanieczyszczają wszystkich z którymi wchodzą w kontakt".
14. PO ŚMIERCI ONI IDĄ DO PIEKŁA
Mędrcy nauczają, że Abraham siedzi przy bramie Gehenna i uniemożliwia wejście każdej nieobrzezanej osobie; ale to wszyscy nieobrzezani idą do piekła.Rosch Haschanach (17a):"Heretycy i epikurejczycy idą do piekła".
15. LOS ZMARŁYCH CHRZEŚCIJAN
Ciała chrześcijan po śmierci mają ohydną nazwę Pegarim, wyraz używany w Piśmie Świętym dla martwych ciał potępionych i zwierząt, ale nigdy dla pobożnych zmarłych, którzy nazywani są Metim. Dlatego Schulchan Arukh nakazuje, by o zmarłym chrześcijaninie mówić w taki sposób jakby był zdechłym zwierzęciem.Iore Dea (377,1):"Nie wolno przesyłać kondolencji do nikogo z powodu śmierci jego sług czy służących. Wszystko co można powiedzieć to: 'Niech Bóg przywróci twojego utraconego, w taki sam sposób kiedy mówimy do człowieka który stracił krowę lub osła'".Nie wolno też unikać chrześcijan przez siedem dni po pochówku, jak nakazuje prawo Mojżeszowe, gdyż oni nie są ludźmi; a pochówek zwierzęcia nie zanieczyszcza go. Iebhammoth (61a):"Nie uważa się Nokhrim za nieczystych ze względu na pochówek. Bo jest powiedziane: Wy jesteście moimi owcami, owcami z mojego pastwiska; wy jesteście ludźmi. Dlatego jesteście nazywani ludźmi, a nie Nokhrim".
O CHRZEŚCIJAŃSKICH OBRZĘDACH I WIERZE
Ponieważ żydzi uważają chrześcijan za bałwochwalców, każda forma ich wiary jest bałwochwalcza. Ich księża są nazywani kapłanami Baala; ich świątynie są nazywane domami kłamstw i bałwochwalstwa, i wszystko co zawierają, takie jak kielichy, posągi i księgi uważane są za wytworzone w celu czczenia bożków; ich modlitwy, zarówno prywatne jak i publiczne, są grzeszne i obraźliwe dla Boga; a ich święta nazywane są dniami zła.
1. KSIĘŻA
O księżach, głosicielach wiary chrześcijańskiej, Talmud mówi jako o bałwochwalcach i należących do boga Baala. Nazywa ich także Komarim = wróżbici; również Galachim = ogoleni, gdyż golą głowy, szczególnie mnisi. Abhodah Zarah (14b) Toseph:"Zabrania się sprzedaży ksiąg proroków wróżbitom, gdyż oni mogą wykorzystać je do swojej złej wiary, w ich bałwochwalczych świątyniach. Ci którzy to robią grzeszą wobec prawa zakazującego nam stawiania przeszkód na drodze osoby niewidomej. Zabrania się także sprzedaży ich nieogolonemu chrześcijaninowi, bo on z pewnością da lub sprzeda je jednemu z nich, który jest ogolony".
2. KOŚCIOŁY CHRZEŚCIJAŃSKIE
Miejsce kultu chrześcijańskiego nazywane jest (1) Beth Tiflah = dom próżności i głupoty (52) w miejscu Beth Tefilah = domu modlitwy, (2) Beth Abhodha Zarah = dom bałwochwalstwa, (3) Beth Hatturaph Schel Letsim = dom złego śmiechu (53).(52) Wagenseil (w Sota, s. 497) mówi że Buxtorf, przekładając wyraz Tiflah na głupotę lub próżność nie posunął się wystarczająco daleko. Bo ta nazwa odnosząca się do kościoła chrześcijańskiego naprawdę oznacza burdel lub dom publiczny.(53) por. Sepher Zerubbabel, wyd. Konstantynopol W Abhodah Zarah (78) Perusch Maimonidesa jest napisane:"Musicie wiedzieć, że jest to ponad wszelką wątpliwość zakazane przez prawo przechodzenie przez chrześcijańskie miasto w którym jest dom próżności, czyli dom bałwochwalstwa, a jeszcze bardziej w nim mieszkać. Ale my dzisiaj, jako kara za nasze grzechy, jesteśmy ich poddanymi, i jesteśmy zmuszeni żyć w ich krajach, jak nam przepowiedziano w Pwt (IV, 28): Będziecie tam służyli bogom obcym: dziełom rąk ludzkich z drzewa i z kamienia. . . Dlatego jeśli pozwala się jak przewidziano przechodzić wokół chrześcijańskiego miasta, należy przejść wokół bałwochwalczej świątyni; ani nie pozwala się nawet zajrzeć do środka, a przede wszystkim wchodzić".Żydowi zakazane jest nie tylko wejście do kościoła chrześcijańskiego, ale nawet zbliżanie się do niego, z wyjątkiem pewnych okoliczności.Iore Dea (142,10):"Zakazuje się stanąć w cieniu domu bałwochwalstwa, wewnątrz czy zewnątrz, w odległości czterech łokci od frontowych drzwi. Ale nie zabrania się stać w cieniu tyłu kościoła. Ani niezakazany jest dla nas cień jeśli kościół stoi na miejscu gdzie wcześniej była droga publiczna, którą zabrano społeczności i zbudowano tam dom bałwochwalstwa. Bo droga jest tam nadal. Ale jeśli dom bałwochwalstwa istniał przed drogą, nie pozwala się przechodzić przed nim. Są tacy którzy twierdzą, że zakazuje się przechodzić tam w ogóle".Żydowi nie wolno nawet słuchać ani podziwiać pięknej muzyki kościelnej. W Iore Dea (142, 15) jest napisane:"Zakazane jest słuchanie muzyki bałwochwalczego kultu, i oglądanie posągów ich bożków; bo nawet patrząc na nie można ulec wpływowi zła i bałwochwalstwa. Ale może je oglądać ten kto nie zamierza ulec wpływowi".Podobnie żydowi nie wolno mieć domu blisko kościoła, ani nie wolno mu odbudować domu zniszczonego w takim miejscu. W Iore Dea (143,1) jest napisane:"Jeśli zawali się dom obok bałwochwalczej świątyni należący do Akum, nie wolno go odbudować. Jeśli żyd chce go odbudować musi przenieść go nieco dalej. Ale musi wypełnić wolne miejsce między jego domem i kościołem krzewami i śmieciami, żeby miejsce nie było wykorzystane do powiększenia bałwochwalczej świątyni".Można tu dodać to co pewien rabin Kelominus powiedział o kościele chrześcijańskim (w książce Nizzachon) (54) cesarzowi Henrykowi III, który pozwolił mu na swobodne wyrażenie opinii o bazylice którą ostatnio wybudował w Speyer:(54) por. Wagensel, Sota, s. 498 "Kiedy cesarz Henryk III, bardzo zły człowiek, zakończył budowę tej "czeluści" (55), wysłał po rabina Kelominusa i powiedział: 'Chcę cię zapytac, jak wygląda ta bazylika, którą ostatnio zbudowałem w porównaniu ze wspaniałością Świątyni Salomona, o której napisano całe tomy?' Odpowiedział: 'Mój panie, jeśli pozwolisz mi mówić swobodnie, i jeśli przysięgniesz, że pozwolisz mi odejść bez kary, powiem ci prawdę o tym'. Cesarz odpowiedział: 'Daję ci moje słowo jako miłośnika prawdy i jako cesarza, że nie stanie ci się żadna krzywda'. Wtedy żyd odpowiedział: 'Gdybyś zebrał wszystko co wydałeś do tej pory i dodał wszystko srebro w twoim skarbcu, nie wystarczyłoby nawet na zapłacenie robotnikom i rzemieślnikom zatrudnionym przez Salomona, bo jest napisane (Kron. II, 2): Odliczył potem Salomon siedemdziesiąt tysięcy mężczyzn do dźwigania i osiemdziesiąt tysięcy do wydobywania kamienia w górach , a kierowników nad nimi trzy tysiące sześciuset. Świątynię budowano przez osiem lat, dużo dłużej niż zajęła tobie budowa tego Tehom (czeluść). A kiedy Salomon skończył jej budowę, zobacz co mówi o niej pismo: nie mogli kapłani tam pozostać i pełnić swej służby z powodu tego obłoku, bo chwała Pańska wypełniła świątynię Bożą (2 Km 5:14). Ale gdyby ktoś załadował na osła zgniłe śmiecie i zaprowadził go do tej twojej czeluści, nikt nie zauważyłby różnicy!' Wtedy cesarz Henryk odpowiedział: 'Gdyby nie to, że przysiągłem wypuścić cię nie robiąc ci krzywdy, rozkazałbym ściąć ci głowę'". (55) Tak nazwał ten słynny kościół. Niemiecki wyraz jest Thum, i poprzez zabawę słowną nazywa go Tehom, co oznacza czeluść.
3. KIELICHY
O kielichach używanych do Ofiarowania podczas mszy mówi się jako o naczyniach, w których bożkowi ofiaruje się brud. Moses Kozzensis w Hilkoth Abhodah Zarah (10b) mówi:"Żydowi który kupuje kielichy Gojów, które są rozbite i wyrzucane, nie wolno odsprzedawać ich im znowu, ponieważ ich ksiądz Baala użyje je do czczenia bożka".
4. KSIĘGI
Księgi chrześcijan Talmud nazywa Minim – księgami heretyckimi - Siphre Debeth Abidan – księgami domu potępienia (56). Talmud szczególnie mówi o księgach Ewangelii. Dlatego w Schabbath (116a) Toseph jest napisane:"Rabin Meir nazywa heretyckie księgi Aaven Gilaion (tomy nieprawości), gdyż oni nazywają je Ewangeliami".(56) Tak Żydzi nazywają chrześcijańską szkołę. A rabin Jochanan te księgi nazywa Aavon Gilaion, złymi księgami. Krakowskie wydanie Schulchan Arukh nazywa je Aven Niktabh al Haggilaion – nieprawością napisaną w księgach.Buxtorf mówi: "W Arukh jest uwaga Scheker Niktabh al Gilaion, co oznacza kłamstwo napisane w księdze".Wszyscy talmudyści są zgodni w tym, że księgi chrześcijan powinny zostać zniszczone. Różnią się między sobą tylko w tym, co powinno się zrobić z zawartymi w nich imionami Boga. W Schabbath (116a) jest napisane:"Glosariuszy naszych ksiąg i ksiąg heretyków nie powinno się ratować z ognia, gdyby się zapaliły w dzień szabatu. Ale rabin Jose mówi: 'W dni świąteczne boskie imiona powinny zostać wyrwane z ksiąg chrześcijan i ukryte; a to co pozostanie winno się wrzucić w ogień'. Rabin Tarphon mówi: 'Żeby pamiętały mnie moje dzieci, gdyby te księgi kiedyś dostały mi się w ręce, spaliłbym je razem z zawartymi w nich boskimi imionami. Bo jeśli jest się ściganym przez zabójcę, czy przez węża, byłoby lepiej schronić się w pogańskiej świątyni niż w jednej z ich; bo chrześcijanie świadomie odrzucają prawdę, podczas gdy poganie robią to nieświadomie".
5. MODLITWY
Chrześcijańskie modlitwy nazywane są nie Tefillah, lecz Tiflah. Oni zmieniają znaczenie i zamieszczają Iod, i dlatego może to oznaczać grzech, głupotę i obrazę.
6. CHRZEŚCIJAŃSKIE ŚWIĘTA
Chrześcijańskie święta, szczególnie niedziela, nazywane są Iom Ed - dniem zniszczenia, zatracenia, nieszczęścia lub katastrofy. Są również nazywane Iom Notsri – dniami chrześcijańskimi. Wyraz Ed właściwie przetłumaczony oznacza nieszczęście lub katastrofę, co występuje w Gemarah i Glosariuszach Maimonidesa w Abhodah Zarah (2a):"Wyraz Edehem oznacza święta chrześcijan, gdyż jest napisane (Pwt XXXII, 35): dzień ich klęski".W Abhodah Zarah (78c) Maimonides mówi także:"Wyraz Edehem oznacza głupotę ich świąt. Jest to określenie ich obrzydliwych świąt, które nie zasługują na nazwę Moedim, bo są one naprawdę próżne i złe".Baretenora pisze również:"Wyraz Edehem jest określeniem dawanym haniebnym świętom i uroczystościom".Uwagi na marginesie Tosephoth również dają nazwę chrześcijańskim świętom. Dlatego w Abhodah Zarah (6a) jest napisane: "Dzień złego, czyli dzień chrześcijański, jest zakazany dla nas, jak ich wszystkie inne dni świąteczne".Niektóre chrześcijańskie święta wymieniane są z nazwy, takie jak święto Bożego Narodzenia i Wielkanocy. Mojżesz Mikkozzi (57) odnosząc się do powyższego tekstu w Abhodah Zarah , mówi: "Rabin Samuel uważa, w imieniu Solomona Iarchi, że szczególnie święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy, ich główne dni zła i podstawa ich religii, są dla nas zakazane".(57) por. G. Edzard, ibid.Maimonides w Hilkoth Akum (rozdz. IX) mówi to samo:"Sammuel powtarza słowa rabina Sal Iarchi, które zabraniają nam świętowanie Bożego Narodzenia i Wielkanocy, obchodzone dla upamiętnienia tego którego powieszono".Ponadto wskazania na bezbożność żydów można znaleźć w nazwach nadawanych przez nich świętom chrześcijańskim: bo zamiast Tav w wyrazie Nithal, często piszą Tet i nazywają je Nital od łacińskiego wyrazu Natalis, Święto Narodzenia. Robią to po to by wyglądało jakby ten wyraz pochodził od Natal, co oznacza eksterminację lub zniszczenie. Podobnie odmawiają używania wyrazu Paschal (Pesach) dla chrześcijańskiego święta Wielkanocy. Zastąpienie Koph dla Phe i użycie litery iod i nazywają to Ketsach lub Kesach. Obie wymowy mają złe znaczenie. Ketsach pochodzi od Katsah, co oznacza odciąć lub amputować, a Kesach pochodzi od Kesa, co znaczy drewno lub szubienica. To robi się dlatego, że święto Wielkanocy chrześcijanie celebrują dla upamiętnienia Chrystusa – tego którego powieszono – którego skazano na śmierć i który zmartwychwstał.
Więcej można poczytać pod podanym wyżej linkiem...
Cóż mogę dodać, po takiej lekturze wiem już dokładnie kim jestem dla tzw Starszych Braci, chciałbym dodać, że nie czuję do nich nienawiści, to biedni ludzie, którzy odrzucili Miłość...
A do Ojca Dyrektora apeluję....Ojcze Tadeuszu...Nie idź tą drogą, nie idź tym mostem!!! Zacznij głosić Prawdę!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
komentarze